Plangeri Clienti finali

Pentru orice nemultumire aveti cu privire la contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice, ofertare, facturarea contravalorii energiei furnizate, continuitatea in alimentarea cu energie electrica, asigurarea calitatii energiei electrice furnizate, functionarea grupurilor de masurare (contoare), schimbarea furnizorului, informarea conform cerintelor legislatiei in vigoare, modul de rezolvare a plangerilor, alte probleme de furnizare a energiei electrice, puteti depune sau transmite o sesizare / plangere:

In cazul in care sunteti nemultumit de modul de solutionare a plangerii sau de raspunsul nostru, aveti dreptul de a apela la Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (Bucuresti, sector 2, str. Constantin Nacu nr.3, telefon: 021.327.81.74, 021.327.81.00, fax: 021.312.43.65, email: anre@anre.ro), la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerilor, sau de a va adresa instantelor judecatoresti competente.

PROGRAM AUDIENTE: Pascalau Cristina – Responsabil relatii comerciale clienti – Miercuri, orele 11:00-13:00.

Termene de depundere si de solutionare a plangerilor
Categorie plangere Termen de depunere plangere Termen de solutionare plangere
Facturarea energiei electrice 30 zile de la data emiterii facturii 5 zile
Continuitatea in alimentare 15 zile
Nivelul tensiunii 20 zile
Alte plangeri referitoare la serviciul de distributie a energiei electrice 30 zile
Alte plangeri referitoare la serviciul de furnizare a energiei electrice 15 zile lucratoare

 

 

 

 

 

    Formular

    Acest formular este dedicat clientilor existenti, pentru altfel de plangeri te rugam sa folosesti formularul de contact


    RAPORTARI  PLANGERI  CLIENTI  FINALI

    Enter your keyword